مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبدانان گفت همزمان با سراسر کشور و از مهرماه مدارس در آبدانان با توجه به وضعیت قرمز منطقه در تمامی مقاطع بصورت مجازی دایر می گردد.
کد خبر: ۹۹۳۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۸ 14 September 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ سید شکراله برزگر با اعلام اینکه آموزش و پرورش تابع نظر ستاد کرونا عمل خواهد کرد بیان داشت برای سه وضعیت قرمز، زرد و سفید سه برنامه تعریف شده به مدیران مدارس ارائه شده که براساس شرایط حاکم بر منطقه مدارس فعالیت خواهند کرد.

وی اضافه کرد در صورت وضعیت قرمز تمامی مدارس بصورت مجازی، وضعیت زرد بصورت نیمه حضوری که حضوری فقط شامل مدارس چند پایه روستایی و عشایری خواهد بود و همچنین اگر وضعیت سفید باشد مدارس حضوری خواهند بود.

برزگر خاطرنشان کرد مدیریت آموزش و پرورش با کمک نهادهای شبکه بهداشت، فرمانداری، شورای شهر و شهرداری، دهیاری‌ها و بخشداریها، اداره گاز و اداره راه و حمل و نقل جاده ای تمهیدات و شرایط لازم جهت برگزاری کلاسها در هر کدام از وضعیت های موجود فراهم کرده است. 

مسئول آموزش و پرورش شهرستان آبدانان تعداد دانش آموزان در سطح شهرستان را بالغ بر ۹ هزار دانش آموز اعلام و تصریح کرد از این تعداد قریب ۶۵۰ دانش آموز در ۳۷ کلاس چند پایه روستایی و عشایری تحصیل می کنند.

برزگر در پایان ضمن توصیه دانش آموزان به رعایت پروتکلها و شیوه نامه های بهداشتی از اولیا آنها خواست ارتباط مستمری با مربیان مدارس داشته باشند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار